DiVa by Dessy

Блог за Грим, Красота, Мода, Стил и Лайфстайл.

петък, 8 март 2013 г.

Копринена кожа

Захарни ексфолианти


За ежедневни модни идеи и бюти новини посетете официалния ми сайт:


И харесайте и споделете Фейсбук страницата ми :


Ексофилантите са важна част от грижата за кожата. Те освобождават кожата от повърхностния слой мъртви клетки, като я оставя свежа и гладка. Добрата ексфолиация и хубавото овлажняване са ключовите действия за меката и нежна кожа. В този пост ще ви покажа любимите ми ексфолианти, а също и как да си направим скраб за тяло сами.
Любимите ми продукти за тяло са тези на Рефан. Харесва ми, че се продават на цели серии и винаги си купувам скраб, масло за тяло и сапун с еднакъв аромат. Обикновено към серията имат и свещи, антибактериални гелчета, душ гел и лосион. Аз предпочитам сапуните, някак си си представям, че са по-натурални, а маслата за тяло предпочитам, защото са по-богати и мазни, което е нужно за сухата ми кожа.
След ексфолиация кожата ми се чувства просто страхотно! Изключително мека е и мноого нежна, точно каквато трябва да бъде кожата на всяка жена ;) . А ароматът е неповторим. Не забравяйте, че прекаленото ексфолиране на кожата също не е много полезно, така че за мен перфектното е 2-3 пъти в седмицата.
Рефан предлагат много богата гама с различни аромати ексфолианти. За съжаление не всички ми допадат. Първият път когато си купих от тях беше с аромат на Passion Fruit. Мога да кажа, че и до днес това ми е любимият им аромат! Серията изглежда така:
ексфолиант за тяло
Друг аромат, който много ми харесва и с удоволствие си купувам е този на Грейпфрут и Папая, а опаковките са с оранжев цвят.
ексфолиант за тяло рефан
Сега ми попадна и картинка на аромат, който не съм срещала досега, или поне не съм забелязвала – Japaneese Cherry Blossom. Може би това ще е следващият ми комплект :)
ексфолиант рефант
Има и един продукт, от който не съм никак доволна, а именно новата им серия – Yogurt And Elderberry. Мирише много приятно, но след нанасяне, особено на крема за тяло, остава една тежка остатъчна миризма, която много ми напомня на вкиснато вино (не знам защо, такава асоциация просто правя). Това ме дразни изключително много и затова спрях да го използвам. С ексфолианта миризмата не е толкова натрапчива.
скраб за тяло рефан
А, да си направим домашен скраб за тяло е изключително лесно. Като изключим любимия ексфолиант по рецепта от майките ни – утайка от кафе, ще ви трябва само захар – бяла или кафява или и двете, някакво масло – бадемово или зехтин и някаква сладка есенция – ванилия, лавандула или пък мента (по желание). Смесвате съставките и получавате страхотна глезотийка за вашата кожа.
Поздрави и целувки!
как да си направим ексфолиант
Четете повече на
Копринена кожа

0 коментара:

Публикуване на коментар

Предоставено от Blogger.

Social Icons

Social Icons

Featured Posts

© DiVa by Dessy, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena