DiVa by Dessy

Блог за Грим, Красота, Мода, Стил и Лайфстайл.

събота, 16 март 2013 г.

В очакване на пролетта


За ежедневни модни идеи и бюти новини посетете официалния ми сайт:

http://desiveleva.com/

И харесайте и споделете Фейсбук страницата ми :

http://facebook.com/desiveleva.com/

Любими пролетни обувки

Нямаше как да остана безразлична към топлите и слънчеви дни, които предизвикаха в мен едно трепетно очакване на пролетно/летния сезон. Предполагам, че вече сте усетили колко съм развълнувана от топлото време, като се има предвид, че го споменавам във всеки скорошен пост. Обичам топлото време! Малко неща могат да се сравнят с освежаващи коктейли в топла лятна вечер!
И малко по малко започвам подготовката на гардероба ми за идващия сезон. Това разбира се, включва и любимите ми сандали. И в този бърз пост ще ви разкажа за любимите ми обувки и сандали за пролетта и лятото. Повечето представени тук обувки са “стари, но златни” и мои любимци от няколко години. Има и още много, които ако следите блога ми ще виждате. Всички мои приятели казват, че имам проблем с обувките. Проблем определено има – нямам достатъчно! ;) Ето ги и любимите ми чифтове, които с нетърпение очакват да бъдат разходени.
Започвам с тези красавици на D&G. Имам ги от няколко години (още когато тази марка съществуваше) и продължавам да си ги обичам много. Признавам, много ми е трудно да ги съчетавам, защото са доста претенциозни. Не само заради цвета, но и формата “Мери Джейн” винаги ми е била малко “трудна”. Въпреки това, обожавам да ги нося с къси широки полички, а сега мисля, че ще стоят идеално и с къси панталонки.
DSCF1461
Това е най-новото попълнение в гардероба ми. Поръчах ги преди няколко месеца от един интернет магазин и чакам с нетърпение да стане истинско сухо време за да се покача на тези “кокили” …. високи са наистина! Но пък са в най-любимия ми за момента цвят – тюркоаз!
DSCF1478
DSCF1476
Това също са “стари и златни” (златни – буквално) Miss60 – тита. Златнички, с висок ток и панделки – как да не ги харесаш!
DSCF1455
DSCF1459
Ако ме питат кои са най-любимите ми обувки, без колебание бих казала, че това са тези! На Зара са и беше любов от пръв поглед! По-късно станаха доста популярни из медийното пространство. Видях ги на Гала и в един от сериалите, които чат-пат гледам – 90210. Нося ги постоянно, нося ги с почти всякакви дрехи, могат да направят и най-скучния тоалет една идея по-интересен.
DSCF1466-2
DSCF1472
Бежовите обувки! Хората, които ме познават знаят, че една от моите “модни максими” е, че всяка жена трябва да има едни бежови обувки на висок ток. Няма по-универсална обувка, която да подчертава всеки тоалет. Изберете изчистени обувки, дълбоко изрязани отпред, с висок ток и по възможност затворени. Обувките изглеждат като продължение на крака и го правят поне с 10-тина см по-дълъг (няма как да окажем 10 см крак, нали ;) ) Ако са затворени могат да се носят през всеки сезон, по всякакъв повод. Ако имате едни такива обувки в колекцията си, директно можете да забравите за въпроса “Кои обувки ще си отиват с тези дрехи”. А и знаем как Донатела Версаче казва, че няма нищо, което повече да отива на една жена от остри обувки в бежов цвят! Това са моите любими за момента (въпреки, че са малко по-тъмни, но вършат същата работа). Подарък от много скъпа приятелка и носени почти ежедневно. Също са на Зара.
DSCF1484-2
DSCF1485-2
Другите ми любими сандали са от Зара и са за по-специални случаи. Страшно елегантни! Токът е много висок и тънък, а цветът е толкова универсален, че не се сещам дреха, с която няма да си отиват. Истинско бижу!
Поздрави и целувки!
DSCF1487
Четете повече на
В очакване на пролетта

0 коментара:

Публикуване на коментар

Предоставено от Blogger.

Social Icons

Social Icons

Featured Posts

© DiVa by Dessy, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena