DiVa by Dessy

Блог за Грим, Красота, Мода, Стил и Лайфстайл.

неделя, 17 март 2013 г.

Любими нови продукти

Новите “служители” в козметичната ми чантичка


За ежедневни модни идеи и бюти новини посетете официалния ми сайт:


И харесайте и споделете Фейсбук страницата ми :


Днес ще ви разкажа за някои нови и любими попълнения към козметичната ми колекция от миналата седмица. Всички тези продукти доста бързо се намърдаха сред любимите ми козметични нещица.
Сега ще ви разкажа малко повече за всеки един от тях – какви са първите ми впечатления, как работи за мен през последните дни и точно как го използвам.
нови покупки
нови гримове
Ще започна с любимия ми продукт за последните дни – руж на Артдеко от колекцията на Дита фон Тийз. Голяма част от любовта ми към този продукт започва още от кутийката. Опаковката е много впечатляваща, цялата е златна с голямо огледало. Продуктът изглежда много розов, но странното е, че на лицето изглежда по-оранжев. Това е и което ми харесва, защото не обичам розови ружове. Цветът се получава от комбинацията на 3 нюанса. Има и много светъл цвят подходящ за хайлатър. Има много блясък в целия продукт, но не ме дразни, дори и ми харесва. Цената му е около 35 лв, ако не се лъжа и го ползвам почти всеки ден. Препоръчвам!
Дита фон Тийз Артдеко
Артдеко - руж
Следващото ми попълнение и определено любим продукт за устни в момента е червилото-лак. Моят е в номер 24 и цветът е наситен прасковен. Стои като наситено червило с много блестящ гланц отгоре. Но удобното е, че този ефект се постига само с едно нанасяне! Цветът е плътен, а блясъкът – страхотен. Ще се върна да си взема и още няколко цвята, искам нещо по-ярко и интензивно да пробвам. Друго нещо, което много приятно ме изненада е издръжливостта. Издържа на устните доста дълго време, като се има предвид, че е под формата на гланц. Но има издръжливостта на червило! Страхотно! А тубичката е много яка – чисто черна и метална! Отвсякъде е 6!
лак червило Артдеко
Ето как и стоят на лицето, въпреки че не се вижда хубаво на снимката.
DSCF1634 (Copy)
Продължавам със сенките. Не съм голяма фенка на сенките и не си купувам толкова много, колкото фон дьо тени например. Тези на Дебора са ми подарък от най-любимия ми човек :) . И са наистина страхотни! Цветовете са много универсални и лесно можеш да се гримираш с тази палитра. Мисля, че за пътуване биха били напълно достатъчни. Поръчах и палитрата на Urban Decay – Naked 2. Всички са толкова въодушевени от нея и реших, че има нещо наистина специално в нея. Цветовете са действително много универсални, силни, пигментирани, издържат дълго време. Има и по-блестящи цветове (но в никакъв случай не брокатени), има и по-матови. С две думи – за всеки по нещо. Хубави са много, но както казах, не съм особена сенки-фенка, така че не мога да се развълнувам особено.
Deobarh сенки за очи
Купих си и спиралата на Maybelline The Falsies – Feather Look. Беше намалена, пък и исках да я пробвам от известно време. Отново страхотен продукт на Мейбълин, доволна съм от спиралата. Като говорим за марката ще спомена и гланца на Мейбълин от серията Colorama. Нямала съм още възможност много да го пробвам, това което ми прави впечатление е, че е доста пигментиран като за такъв вид гланц в тубичка. Цветът, който избрах е червен и лъска страшно готино. Имам една приятелка, на която стои просто уникално, но аз понеже съм с по-светла кожа предполагам, че ще стои по-ярко. Ще пиша и за него.
Имам и две нови четки на някаква неизвестна марка, ползвам ги за фон дьо тен и нанасяне на гел или крем руж. А голямата пухкава четка е на Real Techniques – четка за руж. Беше около 20 и няколко, може би 30 лв. и е много мека и нежна. Нанася ружа като лек воал, точно както би трябвало да се нанася, за да избегнем “матрьошка” ефекта.
четки за грим
четка за руж
За парфюма вече писах във Фейсбук – страхотен! Marc Jacobs – OH, LOLA! Както опаковката, така и ароматът! Не е сладък, има по-скоро леко тежко, но в същото време и свежо ухание. Красота!
Поздрави и целувки!
Четете повече на
Любими нови продукти

0 коментара:

Публикуване на коментар

Предоставено от Blogger.

Social Icons

Social Icons

Featured Posts

© DiVa by Dessy, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena