DiVa by Dessy

Блог за Грим, Красота, Мода, Стил и Лайфстайл.

неделя, 3 март 2013 г.

Грижа за косата

Посвещавам този пост на милата ми косица и как аз се грижа за нея. В момента състоянието на косата ми никак не е цветущо. Все пак това е вторият ми “омбре” опит за тази година – вече успешен и страшно любим на мен. В резултат на това, краищата са и много изтощени и малко понацъфтели. Като прибавим към това и разрушителните влияния на зимните условия положението наистина става сериозно.
Резките температурни промени – преминаване от топла стая със сух въздух на студено и снежно време, и обратното, уврежда и изтощава косата, оставяйки я “сплескана” и без блясък. През зимата косата е чуплива и безжизнена. Под шапките тя много бързо губи блясъка си и се омазнява. Постоянното триене на краищата на косата в дебели шалове и яки, също наранява и структурата на косъма. Затова и се налага полагането на доста грижи за нея, за да изглежда добре.

Ето и няколко думи за продуктите, които използвам. Започвам с шампоана.

Обикновено мия косата си с този шампоан – Loreal Proffesionnel Liss Ultime. Съчетавам го с маска на същата марка – Lumino Contrast. Мога да кажа много хубави неща, особено за шампоана. Предназначен е за непокорна коса и спомага за заглаждането на косата, като я прави гладка и мека. И наистина това може да се усети още под душа. За първи път виждам такъв шампоан, усещам го като маска или като балсам. Още след като се измия с него, косата се разплита и става гладка, което не ми се получава по принцип на мокра коса. А, когато се съчетае с маската, ефектът наистина е завиден. Купувам си ги от фризьорския салон, но ги има и в http://zlatnaribka.com/ .

loreal-loreal-serie-expert-liss-ultime-shampoo-250ml

маска за коса Loreal Lumino Contrast

Много съм доволна и от тази комбинация на Elseve – Anti Casse. Косата става много мека и лесна за разресване. Цената на всеки продукт е около 5 лв., но понякога има страхотни намаления и промоции в ДМ.

th_11984_3 (1)

Сега и за продуктите, които слагам на косата си след баня. Както казах краищата ми са доста безжизнени и имат нужда от едно рамо за да изглеждат здрави и плътни. Понякога ползвам всички продукти, но не винаги. Зависи от настроението.
Винаги слагам този продукт на влажна коса (влажна, не мокра). Това е термичен крем против накъсване на косата – Loreal Force Vector. Освен, че заглажда косата (наистина!) и й придава термо-защита.

termichen krem protiv nakysvane force vector

Много съм доволна също и от Mythic oil на Loreal. Представлява мазничко олио, което придава блясък и мекота на косата. Освен това я прави много лесна за разресване. Трябва много малко количество – за моята коса – 1 помпичка. Слагам го на влажна или на суха коса.

MithicOilColourGlowzaboqdisanakosa

Със почти същото действие, но с малко по-достъпна цена е и този серум на Елсев. Засега предпочитам Митичното олио, но и това малко шишенце върши чудесна работа.

elseve serum

Друг продукт, който ползвам почни постоянно е този крем на Phyto – Phytokeratine. Страхотен продукт! Виждаш как косата ти се променя още като го нанесеш. Става гладка, мека и копринена. Мммм, обожавам този продукт и вълшебството, което прави с косата ми . :)

phytokeratine sreum za kosa

Откъм стилизиране, не правя почти нищо специално. Суша косата си с професионален сешоар на Remington. За дълги и гъсти коси, като моята, силният и хубав сешоар има голямо значение. Косата ми е дълга и естествено права, подстригана на дълги пластове. Понякога я суша с голяма четка за допълнително заглаждане. Не ползвам преси, но много ползвам маша.

Тук стигаме и за любимата ми прическа в момента – меки и нежни къдрици. За да ги постигна ползвам тази маша Babyliss PRO – conical wand.

babyliss-pro-rebel-wand-hot-pink-large

Това нещо е страхотно! Единствена тя може да направи такива нежни къдри в косата ми, които да се задържат цял ден, а понякога дори и два. Отнема ми около 15 мин. да навия цялата коса, след което сресвам къдриците, за да станат по-гладки и нежни. Понякога преди да се навия използвам този Редкен 15. Трябва да спомага за задържането на къдриците за по-дълго време. Не съм сигурна, колко действа, защото не виждам видим резултат, който да ми направи впечатление – понякога ги задържа и два дена, понякога – не. Странно е. Но като цяло това е любимия продукт на мъжа ми, който си изправя косата с него и със сешоара и твърди, че за нищо на света не би го сменил. Най-лошият му недостатък е, че трудно се намира в България – да не кажа почти невъзможно. Последно го купих от enzo.bg, но и там вече го няма. Много тъжно.

150x250_hc_SprayStarch

Това е от мен. Ето и малко снимки на косата ми :)

Поздрави и целувки!

грижа за косата (2)

грижа за косата 3

20130215_161053

Четете повече на
Грижа за косата

7 коментара:

  1. Страхотна публикация!
    Много добре ти се е получило омбрето :)

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти :) и Аз си го харесвам този път много.

    ОтговорИзтриване
  3. Поздравления за хубавата публикация!
    Супер е, че има още една омбре фенка... ;) Вчера и аз си поднових моето омбре, че се беше развалило нещо. И естествено краищата ми се скапаха.
    Твоята коса изглежда страхотно! Много добро състояние.
    Кремчето Форс Вектор и на мен ми е много любимо. Виж сега за този ш-н Лис Ултим ме зариби... :) Определено влиза в уишлистата ми.

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаряя :))) Наистина си заслужава да го пробваш, много е добър. Пробвай и на Фито серума. Има тестери по аптеките, аз така си взех преди да си го купя. Много мека ми прави моята коса, може и на теб да ти хареса :)

    ОтговорИзтриване
  5. Обезателно ще си взема тестерче. Благодаря! ;)
    А маската Лис Ултим пробвала ли си я? Дали и тя е толкова добра?

    ОтговорИзтриване
  6. Не съм я пробвала. Скоро ще ми свърши тази, която ползвам и се чудя дали да не си взема на Лис Ултим. Ще говоря пак с фризьорите в салона, да видим какво ще ми препоръчат и ще пиша.

    ОтговорИзтриване

Предоставено от Blogger.

Social Icons

Social Icons

Featured Posts

© DiVa by Dessy, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena