DiVa by Dessy

Блог за Грим, Красота, Мода, Стил и Лайфстайл.

понеделник, 18 март 2013 г.

Червените панталони



За ежедневни модни идеи и бюти новини посетете официалния ми сайт:

http://desiveleva.com/

И харесайте и споделете Фейсбук страницата ми :

http://facebook.com/desiveleva.com/


Да, това е същият този червен панталон за който имам цяла статия. С риск да се повторя – ултра модерен е за този сезон и освежава всеки тоалет. Прави огромно впечатление и привлича много внимание. А аз много си падам по такива дрехи, които хващат окото на минувача ;) . Бъдете смели и не се притеснявайте от цветовете!
И разбира се, няма как да не повторя, че идва пролетта и лятото… бла бла…. наблягайте на цветни, дрехи, които носят настроение. Странно е колко много времето ми влияе върху настроението, а една ярка червена дреха няма как да не добави и малко “уау” към целия ден. :)

червени панталони
И за да продължа със смелите решения, съм го съчетала с копринена раирана риза в черно и бяло. Една от любимите ми комбинации е червено с черно-бели райета (или пък черно с тъмно синьо за морски привкус).
червен панталон
червен копринен панталон
Обувките, напук на яркото червено, са лилави. Тъмно лилави, но все пак…. Обичам да си правя експерименти с цветовете, дори и такива, които “по учебник” не си пасват. Приятелките ми много обичат да се забавляват с многото цветове, които обичам да съчетавам по себе си.
велурени боти
как да съчетаем червен панталон
Сакото е от Манго – късо и много елегантно. Веднага ми стана любимо!
червен панталон 3
червено и райе
Чантата е също много ексцентрична – цялата от пера! Ау, обожавам я! Тя е специален подарък от специални хора и е от asos.com.
чанта от пера
бяло-черно сако Манго
Поздрави и целувки!
Четете повече на
Червените панталони

2 коментара:

  1. Много ми харесва нестандартната комбинация на цветовете! Поздравления за смелостта! ;)

    ОтговорИзтриване
  2. Радвам се много, че ти харесва! :)))

    ОтговорИзтриване

Предоставено от Blogger.

Social Icons

Social Icons

Featured Posts

© DiVa by Dessy, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena