DiVa by Dessy

Блог за Грим, Красота, Мода, Стил и Лайфстайл.

петък, 29 март 2013 г.

Avène Cold Cream Soap

Avène Cold Cream Свръхобогатен сапун

За ежедневни модни идеи и бюти новини посетете официалния ми сайт:


И харесайте и споделете Фейсбук страницата ми :


“Почиства и подхранва кожата Ви, с внимание за запазване целостта на кожната бариера.”
Така обещават от Avène. Добре, Avène, да видим как стоят нещата в действителност! Интересен ми стана този продукт, защото се препоръчва специално за суха кожа – за лице и тяло. А сапун и суха кожа … някак си дори не мога да си ги представя в едно изречение. По принцип сапуните са всеизвестни “изсушители” на кожата,oсобено на суха кожа като моята. Но пък за мен това е най-лесният начин да си изчиста бързо грима от лицето.
avene-ultra-rich-soap-free-cleansing-bar
И така, какво точно представлява.
o Почистващо: формула „сапун без сапун”, обогатен на колд крем и свръхподхранващи съставки, Cold cream сапун почиства чувствителната кожа, придавайки й мекота и нежност. Вие ще обикнете неговия лек аромат.
o Защитно: с обогатен състав, той възвръща комфорта и еластичността на кожата Ви.
o Успокояващо: термалната вода Avène, успокояваща и антииритативна, предоставя на кожата Ви мигновено усещане за комфорт.
Пак откраднато от официалния им сайт…Крадла!
Звучи доста напудрено, но пък аз си падам по напудрени неща!
Затова и вече имам сапуна и го ползвам цяла седмица. Ползвам го само на лицето. Както казах, за мен това е най-лесният начин да си изчистиш грима и да се чувстваш чиста и свежа (
avene-cold-cream soap
Като начало мога да кажа, че ароматът на сапуна е наистина приятен. Продължавам с това, че почиства много добре лицето и сваля всичкия грим. Минавам след това с мицелирана вода или друг тоник и няма и след от грим.
Тук идва и предизвикателството на сухата ми кожа. Оставя онова опъващо чувство на кожата, но за това определно голяма роля има и водата (няма как да разберем, как би се държал без вода). Опъването е по-малко, отколкото с друг сапун и кожата ми се чувства свежа и чиста. Дори и лек крем след това успява да я хидратира и нормализира.
И за да обобщя – хубав продукт, определено ми харесва и ще продължавам да си го ползвам. Цената е около 10 лв. – напълно си ги заслужава!
Поздрави и целувки!
Четете повече на
Avène Cold Cream Soap

0 коментара:

Публикуване на коментар

Предоставено от Blogger.

Social Icons

Social Icons

Featured Posts

© DiVa by Dessy, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena