DiVa by Dessy

Блог за Грим, Красота, Мода, Стил и Лайфстайл.

сряда, 27 март 2013 г.

Черна кожа

Една измръзнала Десислава

черен блейзър
ежедневен тоалет
Чакам си аз пролетта, вече доста нетърпеливо, но времето не престава да ме изненадва. Миналата седмица ме хвана така неподготвена и както ми беше топличко и слънчево, изведнъж облаците закриха небето и настана един страшен студ. Ще видите и от снимките посинялата ми физиономия :) .
Нащракахме няколко снимки с доста лошо качество и се прибрах на топло.
Въпреки това, реших да ви ги покажа ;) .


И да си се върнем на темата (мода), обръщаме внимание на кожата! С дъх на Rock’n'Roll, но в малко по-романтичен вариант. Кожата си се е настанила доста трайно в модните тенденции. Ето че от есента всички носим кожа, дори и да не караме мотори! ;) Кожата е под формата на панталони, поли, якета, както и супер модерната мода на кожените ръкави. Точно така и днес съм избрала сако с кожени черни ръкави (и голееми подплънки, което обожавам) и черен кожен панталон. ЗСакото е на McQueen, панталона е на Bershka, а блузката е на Н&M. Велурените боти вече сте ги виждали. Чантата е на няколко години, но все още любима от Stradivarius.
кожен ежедневен панталон
ежедневни дрехи

черен кожен панталон
черно сако
черно сако с кожени ръкави
кожен панталон
Четете повече на
Черна кожа

1 коментара:

Предоставено от Blogger.

Social Icons

Social Icons

Featured Posts

© DiVa by Dessy, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena