DiVa by Dessy

Блог за Грим, Красота, Мода, Стил и Лайфстайл.

четвъртък, 28 февруари 2013 г.

Супермодели разкриват своите бюти тайни


За ежедневни модни идеи и бюти новини посетете официалния ми сайт:

http://desiveleva.com/

И харесайте и споделете Фейсбук страницата ми :

http://facebook.com/desiveleva.com/



Всички знаем и завиждаме на супермоделите за тяхната красота и стегната фигура. Няма как да не признаем, че колкото и в картинката да е намесена някоя друга ДНК клетка, голяма част от техния външен вид се дължи на постоянна и ежедневна грижа. HarpersBazaar попита любимите ни модели за техните най-ценните съвети научени по ревютата, модните подиуми и дългите фотосесии. Ето ги и тях, безценни трикове за блестяща кожа (казвам ви, не е само водата!), здрава коса и разбира се – елегантна фигура.
Джорджия Мей Джагър
Съвет за грижа за кожата: “През годините се научих, че по-малкото е повече. Когато бях тийнейджър използвах толкова много различни продукти, за да се опитам да я направя идеална, но това само направи положението още по-лошо. Сега само държа на това да мия лицето си сутрин и вечер – мия го със студена вода сутрин, така много бързо се събуждам, а и много добре свива порите.”
Бюти трикче: “Винаги запълвайте устните си с молив преди да сложите червило. Това ще накара цветът на червилото да изпъкне, а и ще се задържи много повече върху устните. Най-добре е да изберете цвят на молива възможно най-близък до този на устните”
Козметичен продукт, който трябва да имате: “Гел очните линии на Римел. Те са наистина много лесни за ползване и обичам да си играя с тях и да пробвам различни видове грим. Най-хубавото им качество е, че издържат наистина много време. Мога да я сложа сутринта и очите ми ще изглеждат невероятно, когато излизам вечер. И няма нужда от допълнителни поправки!”
Каролина Куркова
тайни за красота на моделите3
Бюти тайна: “Един гримьор ме научи да ползвам малко по-блестяща цветна пудра на веждите, за да направя тази част от лицето по-свежа и по-естествена. ”
Съвет за енергия: “По време на Модната седмица ям овесени палачинки с ябълков сироп, канела и боровинки”.

Четете повече на
Супермодели разкриват своите бюти тайни








Лаис Рибейро
тайни за красота на моделите2
Съвет за грижа за кожата: “Винаги се опитвам да почиствам грима от лицето си, когато имам възможност, за да оставям кожата ми да диша. Особено по време на модната седмица е важно за мен да имам лосион за почистване на грим в себе си. Обичам Мицелираната вода на Биодерма, която успокоява кожата ми.”
Козметичен продукт, който трябва да имате: “Не обичам да нося много грим всеки ден, но винаги слагам спирала – кара очите ми да заблестят. Също обичам да слагам и парфюм.”
Аризона Мюз
тайни за красота на моделите1
Тайна за красота: “Друга моя приятелка модел веднъж ми каза да ползвам кокосово масло за сваляне на грима, защото е много подхранващо за кожата.”
Кандис Суанепул
тайни за красота на моделите
Съвет за грижа за кожата: “Кожата ми е чувствителна, така че използвам предимно натурални продукти. По-малкото е повече, по мое мнение. Ползвам кокосово масло за тялото и продукти за измиване на лице с чаено дърво и зелен чай. “
Кокосово масло
кокосово масло икаров
И като споменахме няколко пъти кокосовото масло, реших и аз да кажа две думи за него. Ползвам го от лятото като лосион за тяло и трябва да ви кажа, че действа уникално! Прави кожата страхотно гладка и мека, точно като бебешка. Не го използвам всеки ден – веднъж или два пъти в седмицата. През другото време ползвам обикновен лосион за тяло. С времето кожата става много нежна, дори и без да го ползвам всеки ден, гладка като коприна. За махане на грим не съм се сещала да го ползвам, но ще го пробвам. Учудващо маслото няма никаква миризма и не цапа дрехите. Ползвам това на Икаров.
Поздрави и целувки!

1 коментара:

  1. Страхотен блог си имаш:)Искаш ли да следим взаимно блоговете си(ако,разбира се,на теб ти допадне моя):)
    Също искам да те поканя да участваш в доста вълнуващия ми GIVEAWAY на този линк:
    http://mykaleidoscopeeyes.blogspot.com/2013/02/my-secret-giveawayshhh.html
    Побързай,крайният срок е до 3.03.2013:)
    Благодаря ти
    Веси

    ОтговорИзтриване

Предоставено от Blogger.

Social Icons

Social Icons

Featured Posts

© DiVa by Dessy, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena