DiVa by Dessy

Блог за Грим, Красота, Мода, Стил и Лайфстайл.

събота, 23 февруари 2013 г.

Лесен опушен грим


За ежедневни модни идеи и бюти новини посетете официалния ми сайт:

http://desiveleva.com/

И харесайте и споделете Фейсбук страницата ми :

http://facebook.com/desiveleva.com/


Това е първият ми опит за по-подробно обяснение на днешния ми грим. Ще ви разкажа как можете да си го направите сами стъпка по стъпка. Представям ви нежен и в същото време малко по-интензивен опушен грим. Ако не се страхувате от тъмен грим за през деня, това би бил чудесен ежедневен грим. За тези, които рядко се гримират, бих го препоръчала за вечерни излизания и официални поводи.
Ще за почнем с фон дьо тена. Днес използвам Avon – Ideal Flawless. Никога не съм си мислела, че ще си поръчам фон дьо тен на Ейвън отново, но хубавите отзиви за този надделяха. Използвам го последната седмица и мога спокойно да кажа, че ми харесва и съм изключително доволна. Лесно се нанася, стои супер естествено и има сравнително добра покривност. Моят е най-светлият тон и го нанасям направо с пръсти.
Avon - Ideal Flawless
За коректор използвам Буржоа – healthy mix – тънък слой на местата, където имам несъвършенства и малко под очите. Слагам малко бронзираща пудра на Есенс – сън клуб и малко прасковен руж на Лореал.
Fotor0223162219
Продължавам с очите. Като основа слагам малко фон дьо тен, може и коректор. Продължавам с блестящ бронзов цвят от една палитра на Слийк. В сгъвката на клепача слагам тъмно кафяви матови сенки на Инглот, а под веждата – светли, почти телесни сенки. Очертавам горния клепач с очна линия на Есенс – London baby. И друг път съм говорила за нея – тъмно кафява и леко лъскава е на цвят. Върху нея нанасям кафяви сенки, като ги преливам с бронзовия цвят на клепача. Изнасям цвета и малко към сгъвката на клепача. На веждите слагам тъмни сенки, понякога, за да ги очертая хубаво използвам и бял молив под тях, като го размазвам много хубаво. Ето и обяснението в снимки:
лесен опушен грим 1
Червилото ми е отново на Avon – Extra Lasting, Pink peach. И ето го крайния резултат :)
Поздрави и целувки!
20130223_145619
Четете повече на
Лесен опушен грим

0 коментара:

Публикуване на коментар

Предоставено от Blogger.

Social Icons

Social Icons

Featured Posts

© DiVa by Dessy, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena