DiVa by Dessy

Блог за Грим, Красота, Мода, Стил и Лайфстайл.

вторник, 19 февруари 2013 г.

Avon Perfect Kiss


За ежедневни модни идеи и бюти новини посетете официалния ми сайт:

http://desiveleva.com/

И харесайте и споделете Фейсбук страницата ми :

http://facebook.com/desiveleva.com/


Доскоро никак не харесвах продуктите на Ейвън. Не знам дали просто съм попадала на кофти бройки или неподходящи за мен продукти, но винаги съм била разочарована. Много са изкушаващи цветните списания с хубави картинки, но последните години разумът надделява и "ииии, не мерси"! Докато не гледах едно клипче на Pixioo, където споменаха дълготрайното червило Extra Lasting. Цвета просто ме заплени - много наситен и много ярък, точно какъвто харесвам. Поръчах няколко и бях очарована, може би това е едно от любимите ми червила в момента (ще пиша и за него скоро). И тогава се появи рекламата им за новото им червило с Ирина Шейк! Аууу, страхотна реклама!



Винаги съм казвала, че рекламите не рекламират само продукта, те създават представата за един цялостен начин на живот, който хората биха искали да имат. Като онзи виц за малкото момченце, което искало майка му да му купи тампони, за да може да скача, да кара колело, да ходи в парка, да плува :D. И така, цвета от рекламата е Berry Smooch  и от вчера мога да дам личното ми мнение за него.


Прочетете повече на
Avon Perfect Kiss

0 коментара:

Публикуване на коментар

Предоставено от Blogger.

Social Icons

Social Icons

Featured Posts

© DiVa by Dessy, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena