DiVa by Dessy

Блог за Грим, Красота, Мода, Стил и Лайфстайл.

събота, 6 април 2013 г.

С червените ботушки...

Един неделен ден в петък


За ежедневни модни идеи и бюти новини посетете официалния ми сайт:


И харесайте и споделете Фейсбук страницата ми :


Днес е петък, но на мен ми е неделя. Още от сутринта ми е едно неделно, лежерно, почивно. Тази седмица почивните ми дни бяха четвъртък и петък, така че е нормално в петък да ми е неделно ;) . Мотках си се цял ден, ей така, почивно, типично по уикендски. Бях в новия магазин за козметика в пощата в Пловдив – огромен магазин и много пълен, има почти всички видове козметика. Заслужава си да се посети, но има голям недостатък – трудно се намира място за паркиране наоколо.
Червени боти

Възползвах се от сухото време и си разходих все още новичките, червени велурени ботички от Зара. Страшно са удобни и стават за по-дълги разходки (имам различни схващания за “дълги разходки” и “удобни обувки” от повечето нормални хора). Нямам търпение да ги заменя с летни сандали вече!
Ежедневен вид
Поличката е от Pull & Bear, а чантата е новата ми любов! Пак е от Зара, цялата е от пайети и направо блести :) . Нося я всеки ден през последната седмица, въпреки че пайетите са доста неудобни за “всекидневна употреба”.
чанта с пайети
Якето е почти във всеки пост вече – Манго, а блузката ми е много стара (с меченце, ако се чудите случайно ;) ).
Поздрави и целувки!
Велурено яке Манго
Облекло на деня
Ежедневна визия 1
Ежедневна визия
Мода
Модерни дрехи
Модни боти и чанта
мода и красота
Модерни дрехи (2)
Четете повече на
С червените ботушки...

2 коментара:

Предоставено от Blogger.

Social Icons

Social Icons

Featured Posts

© DiVa by Dessy, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena