DiVa by Dessy

Блог за Грим, Красота, Мода, Стил и Лайфстайл.

четвъртък, 18 април 2013 г.

Класика в жанра

Елегантност в ежедневието

Стилна ежедневна визияИдва пролетта и няма да се уморя да го повтарям! През повечето дни е топло и слънчево и недвусмислено загатва за екзотични коктейли в предстоящите топли вечери! Нямам търпение! Представям си се небрежно изтегната на някой плаж (или местно заведение, да не се изхвърлям, но определено мечтите ми са главно с плажове свързани) с чаша в Кампари Ориндж, или Мохито, или Маргарита, или Кайпириня (иначе не съм някоя пияница ;) ) в ръка!
И за да се върнем на земята ще ви разкажа за тоалета ми от вчера. Тясната еластична пола от Pull & Bear перфектно се вързва с леко прозрачната феерична риза. Знаете за любовта ми към тези ризи, а и сте ме виждали вече да я нося тук. Тя е на Зара и гордо си я разхождам вече няколко години.

Черното сако с кожени ръкави също ми е любимец и вече сте го виждали в съчетание с кожени панталони.
Велурени ботуши над коляното (които аз съм посмъкнала малко) – River Island
Слънчеви очила – Mango
Велурена чанта – Luella
Голяма велурена чанта
Любовната ни история с тази чанта е много дълга. Това е първата ми скъпа чанта и емоционалната привързаност към нея е голяма. И въпреки размера й и ужасната тежест, продължавам да си я мъкна от време на време. :) Любов, какво да го правиш!
Голяма велурена чанта (2)
А, за по-непринуден вид – един небрежен кок. Как? Вижте тук!
Небрежен кок
Сако с кожени ръкави
Елегантна риза
Очила Манго
Велурени ботуши
Бяла копринена риза
Копринена риза Zara
Поздрави и целувки!
Четете повече на
Класика в жанра

2 коментара:

Предоставено от Blogger.

Social Icons

Social Icons

Featured Posts

© DiVa by Dessy, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena