DiVa by Dessy

Блог за Грим, Красота, Мода, Стил и Лайфстайл.

четвъртък, 4 април 2013 г.

Опушен грим за зелени очи

Лесен опушен грим ft Catrice Made To Stay 020



За ежедневни модни идеи и бюти новини посетете официалния ми сайт:


И харесайте и споделете Фейсбук страницата ми :


Това е един много лесен начин да накарате очите си да заблестят. Отнема не повече от 5 минути и съм сигурна, че всеки ще може да се справи, дори и без много опит. Ще използваме кремообразните сенки на Catrice – Made To Stay в номер 020, цветът е тъмно сиво към кафяво. Не обичам да се гримирам в сивите тонове, предпочитам кафяви и червеникави, но определено това ми стана един от любимите продукти. Когато съм с този грим, често ме питат, дали не съм с лещи – не съм! :) Все пак това си е класически опушен грим, подходящ за всякакви очи. Това е любимият ми “бърз” грим и винаги опирам до него, когато бързам.
опушен грим урок 1

Започваме със сенките. Както споменах това са кремообразните сенки на Catrice в номер 020. Сенките са много приятни и като цвят, и като консистенция. Нанасят се лесно и издържат цял ден, харесвам ги повече от Color Tattoo на Maybelline.
Catrice made to stay 020
Catrice made to stay
Нанесете плътен слой върху клепача като започнете от основата на миглите и продължите нагоре. По този начин цветът ще се съсредоточи в основата на очите и ще избледнява към горната част на клепача, не преминавайте над сгъвката. Ако искате да издължите очите и да им придадете малко “котешка” форма, издължете цвета и откъм външния ъгъл. Можете да го нанесете с пръсти, аз лично предпочитам четка, защото е много по-прецизна (не ме бива нещо с пръстите, цапам се като малко детенце). Перфектната четка за това е четката за сенки на Essence. Тя е доста твърда и затова е много по-подходяща за кремообразни сенки, отколкото прахообразни. Не се притеснявайте, ако линиите на сенките не са равни и гладки, ще ги оправим после ;) .
опушен грим
опушен грим за зелени очи
След като имаме основата, продължаваме с кафяви сенки по ваш избор. Предпочитам по-бронзови с лек сатенен завършек, за да придават дълбочина на окото. А такива с червеникав или бордо отенък, ще разнообразят и акцентират върху цвета на сивите сенки. Това ще подчертае очите още повече и ще накара зеления им цвят да изпъкне. Аз ползвам Snakebite от палитрата Naked 2. С по-пухеста и мека четка нанесете цвета по края на сивите сенки. По този начин ще нанесете цвета, ще загладите “ръбовете” и ще прелеете двата цвята.
Naked 2
лесен опушен грим
грим за зелени очи
лесен грим
Ако се подготвяте за вечерна среща, можете да очертаете окото с черен молив или очна линия, само не забравяйте да прелеете цветовете. Черен молив можете да нанесете и във вътрешната част на окото. За през деня обаче оставете очите така и просто довършете грима с любимата си спирала. Ако формата на окото ви го позволява, нанесете и малко от кафявите сенки на долния клепач с тънка четка.
И това е! Три продукта и 5 минути ;) .
Опушен грим за зелени очи (2)
грим в сиво
Цялостния вид завърших с по-нежно телесно червило с розов отенък и лека бронзираща пудра за скулптуриране.
Пробвайте и ми кажете мнението ви!
Поздрави и целувки!
Четете повече на
Опушен грим за зелени очи

5 коментара:

  1. Радвам се, че ти харесва :) Пробвай, много е лесно, а изглежда сякаш си прекарала много време, за да си го направиш. ;)

    ОтговорИзтриване
  2. Много нежен грим! Харесва ми и аз бих го пробвала.
    Между другото...имаш много красиви очи!

    ОтговорИзтриване

Предоставено от Blogger.

Social Icons

Social Icons

Featured Posts

© DiVa by Dessy, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena