DiVa by Dessy

Блог за Грим, Красота, Мода, Стил и Лайфстайл.

понеделник, 14 октомври 2013 г.

Kérastase & Redken


2 нови партньори в мисия “Перфектна прическа”


Haircare-3
Преди време се “похвалих” с тези две продуктчета, които си поръчах от feelunique.com във Фейсбук (харесайте ми страницата сега тук!). И ето, че дойде и време да ви разкажа за тях и как действат на косата ми.

Продуктите са Kérastase Resistance Ciment Thermique Milk и Redken Heat Styling Iron Shape 11. Едното е термично мляко, което си поръчах, за да подобря състоянието на косата си. А другото е стилизиращ продукт, който има за цел да запази желаната форма на косата ми.


Четете повече на
Kérastase & Redken

2 коментара:

  1. На крема се каня от много време и пробавям към желанията и спрея, защото моята коса също е къдрева и не държи права. Голяма болка ми е ;( Искам да се видя идеално изправена без да се навива на вторият час :дд
    Благодаря за ревюто!

    ОтговорИзтриване
  2. Хаха да, аз пък искам да я видя къдрава за повече от 2 дена! :D

    ОтговорИзтриване

Предоставено от Blogger.

Social Icons

Social Icons

Featured Posts

© DiVa by Dessy, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena