DiVa by Dessy

Блог за Грим, Красота, Мода, Стил и Лайфстайл.

четвъртък, 3 октомври 2013 г.

Бял т-шърт + скини дънки = ВОЛ


Ярки цикламени токчета в сив мрачен ден

Спортно елегантна визия

Ето, че дойде и есента, колкото и да отлагах, колкото и да не ми се иска, трябва да го призная. Малко ми е трудно да приема, че времето е толкова мрачно, защото миналата седмица се върнах от море. Ах, морето! И съм приготвила един летен морски пост, но го пазя за по-късна есен ;) . Ей така, да ми напомня за лятото.

Все пак не мога да отрека, че чакам есента с известно нетърпение. Нетърпение да си изкарам любимите блейзъри и сака. Това е една от най-любимите дрехи – много функционална, елегантна, донякъде и екстравагантна, с десетки начини за съчетаване! И не само, пъстрите багри на есента предизвикват и желанието ми да нося тъмни червени червила във всякакви нюанси…. искам да си отивам със сезона :) . Здравей, есен!



Ярко червило

С носталгия към изминалта морска седмица, несъзнателно посегнах към цикламените обувки – любимите ми велурени обувки Зара. Чудесен акцент към перфектното съчетание бял т-шърт, скини дънки и блейзър. Не знам дали имам по-любима комбинация! Много е шик, стилна, момичешка, модерна, небрежна, елегантна, градска (по този Ню-Йорк-ски начин) … и още хвалебствия мога да изброявам. :) Но ще се въздържа! :)

Бяла тениска Celine


0 коментара:

Публикуване на коментар

Предоставено от Blogger.

Social Icons

Social Icons

Featured Posts

© DiVa by Dessy, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena