DiVa by Dessy

Блог за Грим, Красота, Мода, Стил и Лайфстайл.

петък, 11 октомври 2013 г.

Ах, морето!


Последни морски целувки за 2013!


Бодрум, Турция (4)
Ето го и този пост, с който официално ще кажа “Чао” на морето и лятото за тази година! А, как ще ми липсва… Но всеки сезон си има своите позитиви и се опитвам да убедя себе си, че с нетърпение очаквам есента… И успявам! ;)

И все пак сърцето ми ще остане на този плаж… или на който и да било плаж! Обожавам шума на вълните, бризът в косите и соления аромат на въздуха. Обичам и горещото време, усещането от парещи слънчеви лъчи по кожата ми, приятната хладина от първата глътка Мохито. Но най-много ще ми липсва това лятно отпускарско настроение на всички! Това “отпускане” на душата и лежерно “забравяне” на всички проблеми и грижи. Това е времето, в което можем да се забавляваме лудо като тийнейджъри, да правим глупави неща и да си мързелуваме на воля! Това е лятото за мен! :)



Четете повече на
Ах, морето!

0 коментара:

Публикуване на коментар

Предоставено от Blogger.

Social Icons

Social Icons

Featured Posts

© DiVa by Dessy, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena