DiVa by Dessy

Блог за Грим, Красота, Мода, Стил и Лайфстайл.

сряда, 22 май 2013 г.

Минималистичен грим

Предизвикателство: минимален грим на лицето!
Със сигурност мога да кажа, че нося много грим – по цял ден, всеки ден. Ето защо това предизвикателство, което реших да пробвам, беше доста интересно за мен. Най-трудно за мен е да пропусна фон дьо тена. От може би 10 години нося фон дьо тен почти всеки ден и не мога да си представя лицето си без него. Но ето, че се пречупих и новата ми любов е КОРЕКТОРЪТ! Нямам дефекти или следи от акне, които искам да прикрия по лицето си, но имам неравен тен и червенини. Тях прикривам с коректор. Ще ви разкажа и по-подробно за продуктите, които ползвам.
Естествен грим

Започвам с коректора, защото ми замества най-важната част от ежедневния грим – фон дьо тена. Това е MAC – Select Cover-up, в цвят NC 20. Имам го от известно време, но така и не можехме да се спогодим и да го накарам да работи за мен. Най-добре е да се сложи върху кожата, не върху фон-дьо-тена. А най-добре за мен работи самостоятелно. Консистенцията е леко течна и много лесно се разнася по кожата. Прикрива перфектно всички неравности, малки пъпчици и червенини, по-сериозни дефекти нямам. Нанасям го с пръсти по брадичката, около носа и леко по бузките и челото (почни навсякъде, но в много малко количество). Чувствам се перфектно! Първо, цветът е идеален! Трудно намирам фон-дьо-тен за светлата ми жълтеникава кожа. Или са много тъмни, или розовеещи. Разбира се, много е важно и състоянието на кожата. За да я поддържам в топ форма използвам термалната вода Avene, хубав хидратиращ крем, редовна ексфолиация и някоя друга маска от време на време. Няма вече да се притеснявам, че лицето ми е в различен цвят от врата, или пък, че се е размазал по някое време на деня, или да гледам всичко, до което се докосне лицето ми, за типичните отпечатъци на фон-дьо-тена. На лицето сякаш не нося нищо!
Коректор MAC
За да възвърна цвета по лицето си, използвам кромообразния руж MAC – Something special. Просто е страхотен! Цветът е нежен прасковено-розов и се разнася изключително лесно. Стои много нежно и много естествено. Разнасям го с плоска четка по бузките и издържа страшно много време, цял ден почти. Харесвам го много повече от прахообразните ружове.
MAC руж

И всички тези кремообразни продукти “запечатвам” с прахообразната пудра на MAC. Пудрата е много нежна и фина, не придава “брашнян” вид, а стои естествено. Слагам я на цялото лице, дори и върху ружа. Тя е почти безцветна, така че само придава матов завършек на лицето. Искам да си взема някой от прословутите MSF, това ми е в списъка при следващото ми пътуване до София.
Прахообразна пудра MAC (2)

Четете повече на
Минималистичен грим

0 коментара:

Публикуване на коментар

Предоставено от Blogger.

Social Icons

Social Icons

Featured Posts

© DiVa by Dessy, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena