DiVa by Dessy

Блог за Грим, Красота, Мода, Стил и Лайфстайл.

събота, 18 май 2013 г.

Готова за лятото!

Малко нови покупки за лятото!

Това ще бъде един кратък пост за няколко нови летни придобивки от изминалите дни.
Жарките летни дни вече са факт, очакваме и горещите задушни летни вечери (това го казвам, с най-нетърпеливото очакване, защото нямам търпение да усетя тежката жега ;) ).
Миналата седмица бях до новия мол Парадайз в София и мога да кажа, че това е най-хубави мол в България. Поради ограничените опции за шопинг в Пловдив доста често отскачаме до Стара Загора или София, за да си поупражня любимото хоби. Магазините са огромни и добре заредени. Интериорът на мола е страхотен с много стил, фонтанчета и интересни светлинни ефекти. Забележка – много силни климатици!


Ето ги и част от новите ми попълнения, тези които смятам, че си заслужава да ви покажа и да ви бъда полезна в избирането на някои важни елементи за летните тоалети. Започвам с нови сандалки, те са от Пловдив – OVS. Струват 50 лв и са дънкови – изцяло дънкови. Токът е много висок, малко трудно се ходи на него, но пък са страшно елегантни и много женствени!



Дънкови сандали OVSПродължавам с велурени платформи от Stradivarius в любимия бежов/кремав цвят. С риск да се повторя – обувки в телесен цвят са перфектният начин да удължите краката си с няколко сантиметра. А кой би отказал това! Страшно са удобни и са подходящи за повече ходене със стил ;) . Цената им беше около 60 лв.
Велурени платформи
Що се отнася до дрехите, късите панталонки са ми любимата лятна дреха. Почти по цяло лято си изкарвам с тях. Измъквам едни стари бели къси дънки на Replay, които почти протърках от носене миналото лято, и допълвам колекцията с няколко чифта. И съм готова за лятото! Смятам, че са много по-универсални от рокли и поли, в същото време са елегантни и шик. Виждали сте вече този чифт от Pull&Bear. Продължавам с тенденцията за по-официални панталонки с ръб. Много ми е на сърце идеята за една по-официална нотка в тази “фънки” дреха.
0910shorts-suits_fa
Започвам с един коралов чифт с висока талия от Zara. Пускала съм снимки с него във Фейсбук -> харесайте тук!
Къси панталонки Зара
Следват 2 страхотни предложения от Mojito. Цената им е около 40 лв. и ги взех в любимия ми ментов цвят, както и едни в бяло и синьо – супер морско!
Къси панталонки цвят мента
Бели къси панталонки с ръб
За “по-накипрен” вид, ще ги съчетая с официално сако! Сакото е на Манго, носила съм го в публикацията за червения панталон.
Страхотна комбинация
И ето кой ми помага със снимките! “Кажи “зелее”, Вивиан!”.
Руски той териер
Поздрави и целувки!
Четете повече на
Готова за лятото!

2 коментара:

  1. Много харесвам блога ти, Деси :)
    Вече те следвам :))

    ОтговорИзтриване
  2. Здравей, Пепи! Добре дошла и благодаря за хубавите думи! :)))

    ОтговорИзтриване

Предоставено от Blogger.

Social Icons

Social Icons

Featured Posts

© DiVa by Dessy, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena