DiVa by Dessy

Блог за Грим, Красота, Мода, Стил и Лайфстайл.

четвъртък, 2 май 2013 г.

Какво нося в чантата си

Какво носи Десислава в чантата си

Какво нося в чантата сиЕдин кратък, но пък интересен пост за това какво нося в чантата си. Дамската чанта!!! – тази бездна пълна с невероятни предмети и чудни неща. Любимото нещо на всички жени, чиято липса ни кара да се чувстваме голи, неподготвени и безпомощни. Това “чудо на природата” побрало половината покъщина, изпълва всички мъже с недоумение и дори леко страхопочитание.
За съжаление аз днес ще ви разочаровам с простичкото съдържание на чантата ми. Обикновено нося големи чанти пълни с всякакви “жизнено важни” нещица. Последната ми чанта обаче (тази от Зара) е доста по-малка, по моите стандарти, и ме ограничава в количеството на носен багаж. Съдържанието е много простичко и сега ще ви го покажа. ;)


1. Тази малка симпатична велурена чантичка играе ролята на портфейл. От Асос е и е перфектната големина за личните ми документи, телефона и парите. Когато излизам и не искам да нося чанта (на шопинг, например) взимам само нея. В малкото змийско нещо ми стоят документите за колата и някои важни визитки.
2. Разбира се телефонът и ключът за колата са също част от постоянното съдържание на чантата ми.
Какво да носите в дамската си чанта
3. Козметика. С мен през деня нося само продукти за устни. Задължително балсам за устни, в случая на A-Derma, и едно тъмно червило. Когато искам да отида някъде след работа и искам да изглеждам “по-направена”, едно тъмно червило на устните върши перфектната работа. В момента любимото ми е това на Revlon – Cherries In The Snow. Как му се възхищавам (или подробно ревю) можете да видите тук. В последните две седмици тези стикчета на Ревлон са също постоянно в чантата ми. НЯМА по-лесен начин да придадете естествен цвят на устните си. Направо съм възхитена! Дали ярко розово или червено, или комбинация от двете, просто са идеални за през деня!
4. И останаха разните дреболии, които се мотат по дъното. При мен това са мокри и сухи салфетки, пила за нокти, флашка с музика (за колата, мразя радио ;) ) и дъвки.
продукти за устни
И като приключихме с чантата, на вашето внимание представям поредните велурени обувки от Зара. Просто са толкова сладки, че заслужават да се покажат малко в блога. Те са от зимната (мисля) колекция на Зара, но са идеални за пролетта. Малко ми е трудно да приема все още, че пролет вече няма, но продължавам да си говоря за нея сякаш още я има :( .
Велурени обувки Зара
Пролетни обувки Zara
Поздрави и целувки!
Четете повече на
Какво нося в чантата си

2 коментара:

  1. Хехе...в първия момент реших, че и обувките са част от арсенала на чантата... :)) Много са готини!
    А иначе много обичам да чета подобни публикации.
    Поздрави,Настя

    ОтговорИзтриване
  2. Хехее, би било забавно да си ги нося. Не, че не съм, де :) Особено в колата :) Там си имам едни резервни високи и едни ниски :D

    ОтговорИзтриване

Предоставено от Blogger.

Social Icons

Social Icons

Featured Posts

© DiVa by Dessy, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena