DiVa by Dessy

Блог за Грим, Красота, Мода, Стил и Лайфстайл.

неделя, 7 април 2013 г.

Regal Skin Lux

Регенериращ подхранващ крем с растителни стволови клетки от Арган.


За ежедневни модни идеи и бюти новини посетете официалния ми сайт:


И харесайте и споделете Фейсбук страницата ми :


Днес ще ви разкажа за почти най-важната част от режима ми за грижа за кожата, а именно кремът за лице. Кожата ми е много суха и имам нужда от постоянно и интензивно подхранване. Кремът, за който ще говоря днес, е от новата серия на Роза Импекс – Регал Скин Лукс. Предназначен е за кожа 30+, така че дори и с не особено голямо въображение се вписвам в тази група. Продуктът ми беше изпратен от Роза Импекс за проба и ревю и сега ще ви разкажа за мнението ми за него.
Regal Skin Lux

Какво казват от фирмата:
“Регенериращ подхранващ крем с растителни стволови клетки от арган за всеки тип кожа
30+: Кадифено нежен, бързо абсорбиращ се крем, богат на подхранващи масла от: Палма, Бадем и Авокадо. Спомага за предотвратяване и забавяне появата на бръчки, както и за изглаждане на вече съществуващите. Стволовите клетки от Арган / PhytoCellTec™ Argan/ витализират кожните стволови клетки и подобряват плътността на кожата. Стволовите клетки в кожата са тези, които играят ключова роля при запазване на младостта й. Кремът спомага за подобряване на регенериращата способност на дермалните стволови клетки, като резултат от това се постига подмладяване на кожата.”
Трудно ще ми е да потвърдя “подмладяващите ” му свойства, но пък мога да споделя как се чувства кожата ми. Първото ми впечатление, както винаги, е за аромата. Миризмата е много приятна, типична за крем. С течение на времето обаче сякаш става малко натрапчива, но пък аз съм си такава, странна по отношение на ароматите на козметичните продукти.
крем за лице
Кремът се разнася лесно по кожата, консистенцията му е лека и не-мазна. Много бързо попива като оставя кожата мека и хидратирана. Обикновено срещам два типа проблеми с кремовете за лице (като изключим непоносима миризма например). Първият проблем се получава с по-леки кремове, а именно не попиват в кожата добре. Имам чувството, че разнасям крема върху лицето, а той само се плъзга и размазва по кожата, без да попива. Този проблем с кремът на Регал Скин Лукс го няма, попива много добре за отрицателно време. Друг проблем, който обикновено имам с по-тежките кремове е, че оставят филм върху кожата. Кожата не се чувства свежа и подхранена, по-скоро намазана с вазелин. Това си е запазена черта на нощните кремове, но тъй като избирам винаги по-хидратиращи и интензивни кремове, съм го срещала и при дневните. Този крем не е такъв. Не оставя тежко усещате след нанасянето му и само след няколко минути мога да премина към гримирането.
Крем Регал
крем Regal Skin Lux
За двете седмици, в които го ползвах, мога да потвърдя, че кожата се чувства освежена, просто се чувства добре :) . Разбира се, чудеса не могат да се очакват, но е добър избор за ежедневна грижа за дехидратирана и зряла кожа. Цената му е достъпна и се намира в повечето козметични магазини. Серията се състои от 3 продукта и повече детайли за тях можете да намерите на официалния им сайт тук.
Поздрави и целувки!
Четете повече на
Regal Skin Lux

0 коментара:

Публикуване на коментар

Предоставено от Blogger.

Social Icons

Social Icons

Featured Posts

© DiVa by Dessy, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena