DiVa by Dessy

Блог за Грим, Красота, Мода, Стил и Лайфстайл.

понеделник, 9 септември 2013 г.

Дълготрайно червило

Един ден с мен и моето ярко червило

червило (Copy)
Обожавам ярки цветове за червилото си! И с настъпването на есента, тази моя страст може спокойно да се развихри в цялата си сила!


Есента е най-подходящият сезон за тъмни червила – то сякаш си идва натурално! Ярките и наситенибагри на есента винаги ме очароват и неусетно завладяват съзнанието ми. И така, несъзнателно, посягам към тези есенни цветове, сякаш за да си “пасвам” с пейзажа. Нежни сенки в кафяво и златно, прасковени ружове и любимата ми част – тежки, наситени, тъмни червила. Бургунди или бордо, червено или виолетово – дайте ги насам! ;)


Трайността е едно от най-важните качества на всяко едно червило. Аз не съм от хората, които обичат да оправят грима си по няколко пъти на ден, аз дори и не нося грим в дамската си чанта (освен някое друго червило). Ето защо дълготрайността на червилото за мен е топ приоритет.


Елате с мен за един ден и чуйте моите съвети за перфектно червило от сутрин до вечер!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Четете повече на
Дълготрайно червило

1 коментара:

Предоставено от Blogger.

Social Icons

Social Icons

Featured Posts

© DiVa by Dessy, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena