DiVa by Dessy

Блог за Грим, Красота, Мода, Стил и Лайфстайл.

понеделник, 26 август 2013 г.

Zen by Shiseido

Перфектният аромат за нея и него
“На какво мирише?” попита един ден мъжът ми влизайки в стаята. Тъкмо бях приключила с гримирането и се бях пръснала с...

Перфектният аромат за нея и него


“На какво мирише?” попита един ден мъжът ми влизайки в стаята. Тъкмо бях приключила с гримирането и се бях пръснала с парфюма от малкото шишенце, което получихме като подарък от Шисейдо на срещата с тях (за нея можете да прочетете тук). “Нов парфюм”, отговорих аз …”ама той май е за жени”, опитах тихичко да изпротестирам, докато той вече се пръскаше с него. “Уникален е!” заяви той, сякаш изобщо не беше чул думите ми. И така започна нашата любовна история с парфюма Зен на Шисейдо.

Zen by Shiseido-3



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Четете повече на
Zen by Shiseido

2 коментара:

  1. Деси, поканена си в летният ми таг http://murfeishun.blogspot.com/2013/08/summer-2013-tag.html ;)

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотно, ще се включа при първа възможност!

    ОтговорИзтриване

Предоставено от Blogger.

Social Icons

Social Icons

Featured Posts

© DiVa by Dessy, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena