DiVa by Dessy

Блог за Грим, Красота, Мода, Стил и Лайфстайл.

събота, 17 август 2013 г.

"Любимци" за седмицата

Любими нещица от изминалата седмица

5 любими нещица от изминалата седмица



Ето че измина още една лятна седмица изпълнена с морски мисли и горещи страсти!
Тази седмица забелязах, че съм силно пристрастена към няколко неща, които ме правят щастлива. И ето, че честно ще си призная и ще си разкажа кои са те.
Разбира се, много други неща предизвикват усмивка на лицето ми, но тях е трудно да ги уловя на снимка. Затова, ще бъда малко по-повърхностна и ще покажа това щастие, което с пари се купува ;).

Четете повече на
"Любимци" за седмицата

3 коментара:

  1. Прекрасни неща, Деси! Поздравления! Както винаги стилна! ;)

    От кой продавач поръча тениската Селин? И аз отдавна искам да си взема, но все се притеснявам, дали ще е добро изпълнение... Твоята изглежда супер! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти, Нястя! :)
    Тениската е 100% памук и за 20-те си лева мисля, че е супер! Не знам дали няма да се разтегне с време, ще видим. :) Давам ти линк към нея, пристигна доста бързо. Моята е размер М, защото ми харесва да стои по-отпусната.

    http://prodavalnik.com/celine-paris-istinskata-replika-i25539575

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря! :) Ще си поръчам, изглежда доста добре, а и цената и е добра.

    ОтговорИзтриване

Предоставено от Blogger.

Social Icons

Social Icons

Featured Posts

© DiVa by Dessy, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena