DiVa by Dessy

Блог за Грим, Красота, Мода, Стил и Лайфстайл.

събота, 29 юни 2013 г.

Розово лято!

Супер лесна секси лятна визия – грим и прическа!

За ежедневни модни идеи и бюти новини посетете официалния ми сайт:

http://desiveleva.com/

И харесайте и споделете Фейсбук страницата ми :

http://facebook.com/desiveleva.com/

Любим летен грим!


Лятото е любимият ми сезон!

Summer look

Продуктите, които ползвам са много малко на брой и са подобни на тези, които ви показах за Минималистичния грим! А, ето и всичко, от което имате нужда:

Ежедневен летен грим

Няколко продукта и няколко минутки и можем да изглеждаме неотразими! А, най-хубавото на този грим е, че изглежда доста “лъскав”, но с помощта на една салфетка и едно движение по устните, с което изтриваш червилото, и се превръща в перфектният грим за плаж! През по-голямата част от лятото предпочитам да ползвам водоустойчива спирала. Все пак лято е! Не само, че се размазва лесно от жегите, но и много често се случва непланирано да попадна на някой плаж и трябва да съм подготвена! Днес, денят ми е планиран и време за плаж няма, затова и съм се спряла на Burjois Volume Glamour Ultra Curl. Един чудесен спомен от ученическите ми години, тогава любимата ми и “скъпа” спирала беше тази ( не точно тази, обикновената, но все пак… :D ). Доста добра спирала, извива миглите, придава обем, не мърда и не се рони цял ден и издържа на прословутите Пловдивски жеги! ;) Разбира се за екстра кукленски ефект, извийте миглите преди това. На клепачите слагам само Maybelline Color Tattoo – Pink Gold. Озарява лицето и не се събира в гънките на клепача!

Bourjois спирала за мигли
Лесен летен грим - Maybelline Color Tattoo


Четете повече на
Розово лято!

0 коментара:

Публикуване на коментар

Предоставено от Blogger.

Social Icons

Social Icons

Featured Posts

© DiVa by Dessy, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena