DiVa by Dessy

Блог за Грим, Красота, Мода, Стил и Лайфстайл.

четвъртък, 20 юни 2013 г.

Лято 2013

Хей, лято!

Тенденции за плажа 2013
Официално лятото започва точно след 2 дена, но ние си знаем, че то вече е тук! Непоносимите жеги и задушен въздух напомнят за това постоянно. Вече открих сезона с една кратка почивка по южното ни Черноморие, която ми се отрази просто приказно. И въпреки, че беше само за 4 дена и че времето никак не беше на наша страна, си изкарахме страхотно!
Днес ще ви разкажа как се подготвям за плаж, за любимите ми бански и аксесоари, за продуктите, без които не стъпвам на плажа и ще ви покажа няколко снимки от първата почивка за лято 2013.
Постът е доста дълъг, но пък можете само да минете и да разгледате снимките. :D

Прекарахме два дена в комплекс Елените, хотел Роял Бей. Невероятно място! Страхотен комплекс пълен с множество зелени паркове, заведения и супер гледки. Хотел е буквално в полите на планината и на плажа! Най-доброто местоположение! След това прекарахме и 2 дена в Чайка резорт, на Слънчев Бряг. Знаете как е там, много сгради, много хора и много шумотевица. Това май вече не е за мен, малко по-възрастна съм ;) . Но пък стаята и гледката са невероятни!
Elentie Resort 2013
Елените 2013

Почивка море 2013
Beach 2013
На море 2013
Голяма плажна шапка
Beachwear

Подгответе се за плаж 2013!

Плажният потник на снимките по-горе е на Филип Плейн, имам го от няколко години и определено ми е предпочитаната ми дреха за плажа всяко лято!
Тенденции за плажа 2013

Четете цялата статия, както и вижте любимите ми продукти за  фотозащита и надникнете какво нося в плажната си чанта на
Лято 2013

7 коментара:

  1. Деси, номинирах те за Liebster Blog Award, повече можеш да научиш тук :)

    http://megun4i.blogspot.com/2013/06/tag-liebster-blog-award.html

    ОтговорИзтриване
  2. Аууу, колко готино! Благодаря ти за номинацията, Меги! Захващам се при първа възможност! :* <3

    ОтговорИзтриване
  3. прочетох постът ти с удоволствие, стана ми лятно и хубаво! :-)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Exxx, Teя, колко ми е приятно да чуя това! :)) Благодаря ти!

      Изтриване
  4. Деси, и аз съм те номинирала за Liebster Award :)
    http://nastiadi.blogspot.com/2013/06/tag-liebster-blog-award.html

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Настяяяя :*** благодаря ти! Захващам се след малко! ;)

      Изтриване
  5. Zdravei mila tagnah te vij usloviqta :)
    http://makeupbyjoanna909.blogspot.com/2013/06/tag-liebster-blog-award.html

    ОтговорИзтриване

Предоставено от Blogger.

Social Icons

Social Icons

Featured Posts

© DiVa by Dessy, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena